Je hoeft geen mondmasker meer te dragen in onze wachtzaal of tijdens je afspraak.
Om je afspraak vlot te laten verlopen, vragen we volgende zaken mee te brengen:
- voorschrift van de dokter;
- identiteitskaart;
- klevertje van de mutualiteit;
- medische beeldvorming (echo, Rx, MRI, ...) indien beschikbaar/relevant;
- 3 handdoeken.
Gelieve steeds te melden of je al behandelingen had bij een andere collega-kinesitherapeut. Dit is belangrijk voor de administratie en voor jouw terugbetaling.
- Behandelingen gebeuren uitsluitend op afspraak.
- Je kan ENKEL telefonisch een afspraak maken op het nummer 016 40 90 78 (Wilsele) of 016 88 92 53 (Heverlee).
- Indien wij niet in de mogelijkheid zijn de telefoon te beantwoorden, kan je een boodschap achterlaten op het antwoordapparaat. Wij bellen je dan zo spoedig mogelijk terug.
- Mails worden niet meer behandeld! Vragen kunnen gesteld worden tijdens de behandeling zelf. Bedankt voor jullie begrip.
- Afspraken kunnen enkel telefonisch gewijzigd of geannuleerd worden en dit ten laatste 24 uur voor de geplande afspraak. Annulaties die via mail worden gestuurd zullen niet weerhouden worden. De behandeling zal in dit geval aangerekend worden.
- Indien wij niet in de mogelijkheid zijn de telefoon te beantwoorden, kan je een boodschap achterlaten op het antwoordapparaat. Wij bellen je dan zo spoedig mogelijk terug.
- Afspraken voor een behandeling worden NOOIT gemaakt via mail. Vragen hieromtrend worden niet behandeld. Bedankt voor jullie begrip.
Parkeren kan:
- op de oprit van de praktijk;
- op de Aarschotsesteenweg: er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen vlakbij de praktijk.
Vergeet niet je parkeerschijf te leggen op alle openbare parkeerplaatsen.
Iedereen heeft graag een vlot verloop tijdens een behandeling. Wij spenderen hier graag extra aandacht aan, maar kunnen je hulp best gebruiken. Daarom danken wij onze patiënten bij voorbaat om onze huisregels te respecteren.
We zetten deze voor jou graag op een rijtje:
- Gelieve steeds tijdig aanwezig te zijn op je afspraak. Indien je te laat bent, kan de behandeling niet langer duren.
- Gelieve een annulatie steeds telefonisch en uiterlijk 24 uur op voorhand te melden, zoniet zal de behandeling aangerekend worden.
- Betalingen gebeuren na iedere behandeling met bancontact.
- Bij nalatigheid van betaling zijn we verplicht de betaling te vorderen via gerechtelijke weg. Alle bijkomende kosten zijn ten laste van de patiënt.
- Tot slot vragen wij graag het nodige respect voor de inrichting van de praktijk zoals het meubilair en de toestellen.